استودیوی MercurySteam که در ماه فوریه بازی Blades of Fire را معرفی کرد، همچنان جزئیات تازه‌ای از این عنوان اکشن نقش‌آفرینی را منتشر می‌کند. اخیراً انریک آلوارز، کارگردان بازی و بنیان‌گذار استودیو، در مصاحبه‌ای با Gamereactor تأکید کرد که داستان بازی با میزان کنجکاوی بازیکنان گسترش می‌یابد و در کنار روایت سینمایی، یک داستان ارگانیک و پویا نیز ارائه خواهد شد.

داستانی وابسته به مشارکت بازیکن‌ها

آلوارز توضیح داد که Blades of Fire یک بازی داستان‌محور است که شخصیت‌ها در آن نقش کلیدی دارند. درحالی‌که کات‌سین‌ها نقش مهمی در روایت کلی بازی ایفا می‌کنند، اما کشف جزئیات داستان کاملاً وابسته به میزان کنجکاوی بازیکن‌ها است. به گفته او، برای مثال شخصیت Adso اطلاعات مختلفی درباره جهان بازی دارد و بسته به اینکه چقدر با او گفتگو کنید، جزئیات جدیدی از داستان بازی فاش خواهد شد.

دو روش تعامل بازیکن با داستان

کارگردان بازی توضیح داد که دو مکانیسم گفتگویی در بازی وجود دارد:

  1. راهنمایی مستقیم: بازیکن‌ها می‌توانند درباره ماموریت‌های فعلی اطلاعات بگیرند تا بدانند چه کاری باید انجام دهند.
  2. کشف عمیق‌تر: بازیکن‌ها می‌توانند به‌دلخواه با Adso درباره موضوعات جانبی صحبت کنند و از او درباره شخصیت‌ها، مکان‌ها، تاریخچه و اتفاقات جهان بازی اطلاعات بیشتری کسب کنند.

نقش بازیکنان در پیشبرد داستان

به گفته آلوارز، Blades of Fire داستانی مشخص برای پیشبرد مراحل دارد، اما کشف جزئیات آن به عهده بازیکنان است. برخلاف بسیاری از بازی‌ها که اطلاعات را به‌صورت خطی ارائه می‌دهند، در این بازی بازیکنان باید خودشان برای فهمیدن داستان دست به جست‌وجو بزنند. ممکن است که شخصیت‌های خاصی در طول بازی اطلاعات متفاوتی از دنیای بازی به شما ارائه دهند و دیدگاه شما را نسبت به رویدادهای داستانی تغییر دهند.

تاریخ عرضه Blades of Fire

بازی Blades of Fire در تاریخ ۱ خرداد ۱۴۰۴ (۲۲ می ۲۰۲۵) برای PC، پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس | اس منتشر خواهد شد. نسخه رایانه‌های شخصی از طریق فروشگاه اپیک گیمز عرضه می‌شود.

منبع: GamingBolt