طبق گزارش جدید بلومبرگ، تعدادی از کارکنان استودیو ویژوال آرتز پلی‌استیشن پس از لغو برخی از پروژه‌های این شرکت، تعدیل شده‌اند. این موج جدید اخراج‌ها که یکی از تیم‌های پشتیبانی مالزی را نیز تحت تأثیر قرار داده، به‌نظر می‌رسد بخشی از سیاست‌های اخیر سونی در بازنگری پروژه‌های در حال توسعه باشد.

ابی لی‌مستر، مدیر پروژه سابق این استودیو، در لینکدین اعلام کرد که بسیاری از توسعه‌دهندگان با دهه‌ها تجربه از کار برکنار شده‌اند. او این تصمیم را “از دست دادن استعدادهایی بی‌نظیر” توصیف کرده و از دشواری جایگزینی این افراد سخن گفته است.

به گفته کوتاکو، اخراج‌ها عمدتاً نتیجه توقف توسعه چندین پروژه سرویس‌محور و جهان‌باز بوده که از جمله آن‌ها، بازی در حال ساخت استودیو بند نام برده شده است. این منابع ادعا می‌کنند که ابعاد این تعدیل نیرو گسترده‌تر از چیزی است که در ابتدا تصور می‌شد.

استودیو ویژوال آرتز به‌عنوان یک تیم پشتیبانی، در پروژه‌های فنی و هنری پلی‌استیشن نقش داشته است. این استودیو پیش‌تر در توسعه ریمسترهای The Last of Us Part 1 و Part 2 با ناتی داگ همکاری کرده بود.

نظر شما درباره این تصمیم جدید پلی‌استیشن چیست؟

منبع: gamingbolt