بازی های ان لایف از زمان انتشار، آمار و ارقام خیره‌کننده‌ای را به خود اختصاص داده است. این بازی ساخته خالق سریال معروف ریک و مورتی یعنی جاستین رویلند است که نه تنها در هفته‌ اول عرضه خود در جدول فروش استیم صدرنشین شد، بلکه خیلی زود روی سرویس Game Pass هم مخاطبان خاص خود را پیدا کرد. استقبال بازیکنان از High on Life به حدی زیاد بود که این بازی رکورد بزرگ‌ترین عرضه‌ یک بازیThird Party و بزرگ‌ترین عرضه‌ سال 2022 روی سرویس گیم پس را به خود اختصاص داده است.

اظهارات رویلند در مورد عرضه High on Life در گیم پس

سرویس Game Pass تا به امروز ارزش خود را برای بازیکنان به خوبی مشخص کرده است. با این حال مزایا یا معایب آن برای توسعه‌دهندگان بازی‌ها موضوع مورد بحث بوده است. اخیرا استودیوهای مختلف بازی‌سازی در مورد مزایای این سرویس صحبت‌هیا بسیاری کرده‌اند. همچنین اخیرا استودیوی Squanch Games، که توسعه‌دهنده‌ بازی High on Lifeاست، به تازگی صحبت‌هایی را در مورد مزایای این سرویس، در اپیزودی جدید از پادکست رسمی ایکس باکس منتشر کرده است.

در این پادکست، جاستین رویلند، موسس استودیوی Squanch Games و خالق سریال ریک و مورتی، در مورد تصمیم خود برای عرضه‌ بازی High on Life روی سرویس Game Pass از روز اول اظهار داشت: «قبل از اقدام به عرضه بازی روی گیم پس، با تعدادی از افراد دیگر استودیو که با این سرویس آشنایی کاملی داشتند، صحبت و مشورت کردم. درنهایت بر اساس شنیده‌های خود، به این نتیجه رسیدم که عرضه روی این سرویس برای این بازی ارزش افزوده به دنبال خواهد داشت. زیرا اساسا افراد زیادی هستند که در صورت عدم انتشار این بازی روی سرویس اشتراکی همچون گیم پس، آن را انتخاب نکرده و تجربه نخواهند کرد. اما از سوی دیگر، اگر به چیزی که آن را طراحی و تولید کرده‎‌اید، ایمان داشته باشید و واقعا به خاص یا متفاوت بودن آن باور داشته باشید، مخاطبان شما می‌توانند اثرتان را تبلیغ کنند.

ارزش افزوده گیم پس در زمان عرضه High on Life

اگر کسی می‌خواهد بازی High on Life را تجربه کند، در صورتی که اشتراک گیم پس را داشته باشد، می‌تواند این بازی را دانلود کرده و آن را تجربه کند. گیم پس ابزار قدرتمندی برای افزایش دسترسی گیمرها به بازی‌ها است. برای مثال معمولا بازی‌های عرضه نشده روی گیم پس در مقایسه با بازی‌های خود گیم پس ۷ برابر بیشتر به فروش می‌رسند.

اسکوآنچ گیمز استودیویی مستقل است. درست است که این استودیو هنوز در اول راه است، اما روحیه‌ مبارزه‌‌طلبانه‌ای دارد تا بازی‌های جذاب‌ و سرگرم‌کننده‌تری را طراحی و تولید کند. طراحی و ساخت بازی High on Life برای رویلند قابل تامل بود. او می‌خواست با طراحی این بازی و عرضه آن به بازار، فروش خوبی داشته باشد. با توجه ‌به اطلاعاتی که در حین گفت‌وگو با افراد مختلف جمع‌آوری شده است، سرویس گیم پس ارزش افزوده زیادی را برای این بازی به دنبال خواهد داشت.