جشن تولد ۸ سالگی فری‌فایر؛ با کد تخفیف freefire8th از خرید محصولات فری‌فایر لذت ببرید.

Resident Evil Requiem ابتدا قرار بود آنلاین و جهان‌باز باشد، اما تیم توسعه مسیر را تغییر داد

Resident Evil Requiem ابتدا قرار بود آنلاین و جهان‌باز باشد، اما تیم توسعه مسیر را تغییر داد
اخبار
اشتراک گذاری در
امتیاز این مقاله: 0

کارگردان بازی، کوشی ناکانیشی (Koshi Nakanishi)، در تازه‌ترین پیام ویدیویی تأیید کرده است که تیم توسعه Resident Evil Requiem ابتدا روی ایده‌هایی چون جهان‌باز و آنلاین بودن بازی کار کرده است، اما در نهایت از آن‌ها صرف‌نظر کرده‌اند، چرا که این رویکردها مطابق خواسته‌ی طرفداران نبوده‌اند.

تغییر مسیر در توسعه بازی

ناکانیشی در این پیام که به مناسبت معرفی رسمی بازی منتشر شده، توضیح داد:

«ممکن است شایعاتی شنیده باشید. مثلاً اینکه Resident Evil قرار بود یک بازی آنلاین یا جهان‌باز باشد. ما واقعاً مدتی روی چنین ایده‌هایی کار کردیم. اما در نهایت، با وجود مفاهیم جالبی که داشتیم، متوجه شدیم که این چیزی نیست که طرفداران انتظار دارند یا بخواهند تجربه کنند. بنابراین به نقطه‌ی شروع برگشتیم و از نو ساختیم—که حاصلش شد Resident Evil Requiem.»

بازگشت به ریشه‌های ترس

ماساچیکا کاواتا (Masachika Kawata)، تهیه‌کننده بازی نیز در همین ویدیو تأکید کرد که Requiem یک بازی آفلاین و کاملاً تک‌نفره خواهد بود. شخصیت اصلی بازی گریس اشکرافت (Grace Ashcroft) است. به گفته‌ی تیم سازنده، شخصیت‌هایی مثل لئون کندی به‌دلیل تمرکز شدید بازی روی ترس خالص (pure horror)، تناسب چندانی با این نسخه نداشته‌اند.

با این حال، شایعاتی وجود دارد که لئون به‌صورت قابل بازی در بخشی از بازی حضور دارد، ولی هنوز به‌صورت رسمی تأیید نشده است.

تاریخ عرضه و نمایش در گیمزکام

Resident Evil Requiem قرار است در تاریخ ۲۷ فوریه ۲۰۲۶ (۹ اسفند ۱۴۰۴) برای PS5، Xbox Series X/S و PC عرضه شود. این عنوان همچنین در گیمزکام ۲۰۲۵ (۲۰ تا ۲۴ آگوست) قابل بازی خواهد بود.

منبع: gamingbolt

محصولات پروفروش در آی گیم

نظرات کاربران

    برای این مقاله هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

ارسال دیدگاه

نام و نام خانوادگی
ایمیل
دیدگاه