جشن تولد ۸ سالگی فری‌فایر؛ با کد تخفیف freefire8th از خرید محصولات فری‌فایر لذت ببرید.

Sloclap از موفقیت بازی فوتبال جدید خود، Rematch، می‌گوید

Sloclap از موفقیت بازی فوتبال جدید خود، Rematch، می‌گوید
اخبار
اشتراک گذاری در
امتیاز این مقاله: 0

استودیو Sloclap، سازنده‌ی بازی تحسین‌شده Sifu، این روزها موفقیت بازی جدید خود Rematch را جشن می‌گیرد؛ یک بازی چندنفره فوتبال که تاکنون بیش از یک میلیون بازیکن را تنها در یک روز به خود جذب کرده است.

ایده‌پردازی Rematch از پیش از انتشار Sifu

در گفت‌وگویی با مجله Edge (از طریق GamesRadar)، پیر تارنو، کارگردان خلاق Sloclap، فاش کرد که ایده ساخت Rematch از مدت‌ها پیش در جریان بوده است:

«تصمیم برای ساخت Rematch خیلی پیش‌تر از انتشار Sifu گرفته شد.»

تارنو توضیح داد که تیم کوچکی هم‌زمان با توسعه Sifu مشغول نمونه‌سازی برای Rematch بوده‌اند. او افزود:

«دنبال کردن مسیر امن در ساخت بازی، یک حکم مرگ است. ما به دنبال تجربه‌هایی جدید و اصیل برای بازیکنان هستیم.»

از مبارزه تن‌به‌تن تا زمین فوتبال

با توجه به پیشینه Sloclap در ساخت بازی‌هایی مانند Sifu و Absolver که بر مبارزه‌های تن‌به‌تن تمرکز داشتند، ورود آن‌ها به ژانر ورزشی قابل توجه است. تارنو تأکید کرد که الهام‌گیری آن‌ها از عناوین مطرحی چون FIFA یا Rocket League به معنای تقلید نبوده:

«ما نمی‌خواهیم همان کاری را انجام دهیم که دیگران به خوبی انجام داده‌اند. ما دنبال متفاوت بودن هستیم.»

ساختار و مدل اقتصادی بازی Rematch

Rematch اخیراً برای PC، PS5 و Xbox Series X/S منتشر شده و از طریق Game Pass نیز در دسترس قرار دارد. در این بازی، بازیکنان کنترل یک فوتبالیست را برعهده دارند و در مسابقات ۳v۳، ۴v۴ یا ۵v۵ رقابت می‌کنند. یک حالت رتبه‌بندی‌شده‌ی ۵v۵ نیز برای بازیکنان رقابتی در نظر گرفته شده است.

بر خلاف بسیاری از بازی‌های ورزشی جدید، Rematch رایگان نیست و با قیمت ۳۰ دلار عرضه شده است. تارنو در این‌باره گفت:

«ما هرگز به مدل رایگان فکر نکردیم. اگر بازی خوبی بسازید، مردم حاضر به پرداخت برای آن هستند.»

تمرکز بر گیم‌پلی مهارتی

تارنو همچنین بر ارزش مهارت در طراحی بازی تأکید کرد:

«یکی از ارزش‌های ما در Sloclap احترام به بازیکنان و مهارت آن‌هاست. ما عاشق گیم‌پلی چالشی هستیم و بازیکنان هم هوشمند و تحلیل‌گر هستند.»

آینده Rematch

با بیش از یک میلیون بازیکن تنها در ۲۴ ساعت اول، Rematch شروعی طوفانی داشته و می‌تواند به یکی از عناوین چندنفره موفق سال تبدیل شود. Sloclap نیز با تجربه‌ بالا در ارائه محتوای پس از عرضه، وعده‌ی پشتیبانی بلندمدت از بازی را داده است.

منبع: gamingbolt

محصولات پروفروش در آی گیم

نظرات کاربران

    برای این مقاله هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

ارسال دیدگاه

نام و نام خانوادگی
ایمیل
دیدگاه