تخفیف 10 درصدی برای خرید اول

مشارکت Monolith در طراحی شخصیت‌ها و مسیرهای بازی Mario Kart World برای کنسول Switch 2

مشارکت Monolith در طراحی شخصیت‌ها و مسیرهای بازی Mario Kart World برای کنسول Switch 2
اخبار
اشتراک گذاری در
امتیاز این مقاله: 0

استودیوی Monolith Soft، یکی از استودیوهای داخلی نینتندو، اعلام کرد که در طراحی شخصیت‌ها و مسیرهای بازی جدید Mario Kart World برای Nintendo Switch 2 نقش داشته است. این اطلاعیه از طریق حساب رسمی Monolith در شبکه اجتماعی X منتشر شده است.

سابقه همکاری Monolith با نینتندو

Monolith که به طور کامل تحت مالکیت نینتندو قرار دارد، پیش‌تر در توسعه‌ی مجموعه‌هایی چون Zelda، Animal Crossing و Splatoon مشارکت داشته است. البته تمرکز اصلی این استودیو در ۱۵ سال گذشته روی توسعه‌ی سری Xenoblade Chronicles بوده و همچنین ساخت بازی‌های Project X Zone روی کنسول 3DS را نیز در کارنامه دارد.

عرضه‌ی هم‌زمان با Switch 2

Mario Kart World هم‌زمان با عرضه‌ی کنسول Nintendo Switch 2 به بازار آمد و هم به‌صورت مستقل و هم در قالب باندل همراه با کنسول در دسترس قرار دارد.

مشکلات فنی توسعه روی Switch اولیه

به گفته‌ی کن تا ساتو، مدیر برنامه‌نویسی پروژه، این بازی در ابتدا برای کنسول Switch در دست توسعه بود اما محدودیت‌های سخت‌افزاری باعث شد تیم توسعه تصمیم به مهاجرت پروژه به Switch 2 بگیرد:

«در زمان توسعه برای نینتندو سوییچ، اعمال همه‌ی ایده‌هایمان بسیار دشوار بود. مجبور بودیم از برخی چیزها بگذریم؛ مانند کاهش کیفیت گرافیکی، پایین آوردن رزولوشن، یا حتی در نظر گرفتن نرخ فریم ۳۰. واقعاً شرایط سختی بود.»

آغاز توسعه از زمان عرضه Mario Kart 8 Deluxe

بر اساس گفته‌های ساتو، توسعه‌ی Mario Kart World تقریباً هم‌زمان با عرضه‌ی Mario Kart 8 Deluxe آغاز شده بود و تصمیم به انتقال آن به Switch 2 در سال ۲۰۲۰، پنج سال پیش از عرضه‌ی رسمی، گرفته شد.

منبع: VGC

نظرات کاربران

    برای این مقاله هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

ارسال دیدگاه

نام و نام خانوادگی
ایمیل
دیدگاه