-
منتشر شده : ۲۲ اردیبهشت, ۱۴۰۴
-
بروزرسانی : اردیبهشت ۲۷, ۱۴۰۴
- نویسنده : Maryam Ebrahimi

فهرست محتوایی
با اعلام رسمی به پایان رسیدن مراحل ساخت بازی Death Stranding 2: On the Beach، جزئیات بیشتری از گیمپلی این دنباله مورد انتظار فاش شده است. مهمترین تغییر، اضافه شدن چرخه شب و روز به بازی است؛ قابلیتی که در نسخه اول حضور نداشت.
در گفتوگو با IGN، هیدئو کوجیما کارگردان بازی، گفت:
«در Metal Gear Solid 5 هم این چرخه را داشتیم، اما اینبار خواستم واقعاً گذر زمان را در یک دنیای باز پیادهسازی کنیم. در نسخه اول، بهدلایل مربوط به موتور بازی، امکانپذیر نبود.»
تأثیرات گیمپلی و چالشهای فنی بازی Death Stranding 2
چرخه روز و شب نه تنها زیبایی بصری جهان بازی را افزایش میدهد، بلکه تأثیر مستقیمی بر گیمپلی دارد:
- مخفیکاری در شب سادهتر است، اما کاهش دید در محیطهای پیچیده ممکن است برای بازیکن چالشبرانگیز شود.
- نورپردازی میانپردهها نیز با توجه به زمان روز تغییر میکند؛ موضوعی که به گفته کوجیما اجرای آن ساده نبوده است.
امکان استراحت برای تغییر زمان
برخلاف بازیهای قبلی کوجیما مانند MGS V که بازیکن برای تغییر زمان باید سیگار میکشید، در Death Stranding 2 مکانیزمی طبیعیتر در نظر گرفته شده است:
بازیکن میتواند به اتاق شخصی (Private Room) برگردد و بخوابد تا روز شود.
کوجیما در اینباره گفت:
«میدانم بازیکنانی هستند که تمایلی به سفر در شب ندارند، بنابراین امکان استراحت تا صبح را در بازی گنجاندیم.»
تاریخ انتشار Death Stranding 2
Death Stranding 2: On the Beach در تاریخ 26 ژوئن 2025 (6 تیر 1404) بهصورت انحصاری برای PlayStation 5 منتشر خواهد شد. برای مشاهده تریلر جدید، مبارزات با باسها و معرفی سلاحهای تازه، به صفحه رسمی بازی مراجعه کنید.