Hyungjun “Kjun” Kim، کارگردان و تهیهکنندهی بازی inZOI، در نامهای رسمی جزئیات آپدیتها و محتوای آینده این بازی شبیهساز زندگی را تشریح کرده است. این نامه شامل برنامههایی برای ماههای می تا آگوست و اهداف بلندمدت تیم توسعه است.
پشتیبانی از مد و ابزار رسمی برای ساخت محتوا
آپدیت ماه می شامل ویژگیهای مدسازی است که به بازیکنان امکان میدهد دادههای داخل بازی را تغییر دهند. هرچند هنوز امکان ساخت سیستمهای گیمپلی جدید وجود ندارد، اما ابزارهایی برای نرمافزارهای Blender و Maya عرضه خواهد شد که به کاربران اجازه میدهد مبلمان، لباس و افکتهای بصری شخصیسازیشده بسازند.
تیم توسعه اعلام کرده که تا دسامبر سیستم مدسازی بهصورت کامل عرضه خواهد شد و آموزشهایی نیز برای استفاده از ابزارها ارائه میشود.
وسایل نقلیه کوچک و شخصیسازی در راهاند
در ادامهی برنامهها، قرار است وسایل نقلیهی کوچکی مثل موتورسیکلت به inZOI اضافه شود. این ویژگی برای سازگاری با فضای شهر جدید و کوچک بازی طراحی شده است. همچنین، شخصیسازی وسایل نقلیه نیز یکی از اولویتهای توسعهدهندگان خواهد بود.
سیستم جرم و کارما گسترش مییابد
یکی از مهمترین تغییرات آینده، گسترش سیستم کارما و اضافهشدن مکانیکهای مرتبط با جرم است. بازیکنان خواهند دید که شخصیتهای بازی بهخاطر انجام جرم بازداشت و به زندان فرستاده میشوند که این مسئله باعث ایجاد رویدادهای جدید در بازی میشود. هدف از این سیستم، ایجاد تعاملات منطقی و داستانمحور بر پایهی انتخابهای اخلاقی بازیکن است.
وضعیت فعلی و عملکرد اولیه
inZOI که از مارس ۲۰۲۵ در حالت Early Access عرضه شده، در همان هفتهی اول بیش از یک میلیون نسخه فروش داشته و به عنوان جایگزینی جدی برای The Sims 4 در سبک شبیهساز زندگی مطرح شده است.
منبع: gamingbolt