پس از معرفی رسمی نینتندو سوییچ ۲، به نظر میرسد سونی بهدقت در حال بررسی واکنش کاربران پلیاستیشن نسبت به کنسول جدید رقیب خود است.
به گزارش TheGamer و وبسایت MP1st، شرکت سونی اخیراً یک نظرسنجی پنجسؤالی برای برخی از کاربران خود ارسال کرده است تا نظرات آنها را درباره قیمت، ویژگیها و جذابیتهای سوییچ ۲ جویا شود. این پرسشنامه همچنین میزان علاقه کاربران به خرید این کنسول و عوامل ترغیبکننده آنها را مورد بررسی قرار میدهد.
یکی از جالبترین بخشهای این نظرسنجی، مربوط به سیستم اولویتبندی پیشخرید نینتندو است. طبق این سیستم، تنها کاربرانی که در ۱۲ ماه گذشته عضو سرویس Nintendo Switch Online بوده و حداقل ۵۰ ساعت بازی کردهاند، امکان دسترسی سریعتر به پیشخرید دارند.
سونی هنوز هدف دقیق خود از این نظرسنجی را اعلام نکرده، اما مشخص است که یا به دنبال تحلیل رفتار مصرفکنندههاست یا شاید به فکر اعمال سیاستهای مشابه در آینده باشد.