استودیوی MercurySteam، سازنده‌ی Metroid Dread، از بازی جدید خود با نام Blades of Fire رونمایی کرد. این عنوان در سبک اکشن ماجراجویی بوده و شباهت بیشتری به Castlevania: Lords of Shadow دارد تا بازی‌های مترویدوانیا.

مبارزات و شخصی‌سازی سلاح در Blades of Fire

یکی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد این بازی، مکانیک The Forge است که به بازیکنان اجازه می‌دهد سلاح‌های جدیدی با ویژگی‌های متنوع بسازند. این سیستم دارای فاکتورهای تنظیم‌پذیری مانند:

  • وزن و طول سلاح
  • دوام و کیفیت لبه‌ها
  • قدرت نفوذ و میزان تخریب

در بازی هفت کلاس سلاح و ۳۰ نوع طومار Forge وجود دارد که امکان ساخت ترکیب‌های متنوعی را فراهم می‌کند.

علاوه‌بر این، مبارزات بازی چالش‌برانگیز خواهد بود. بازیکنان باید نقاط مشخصی از بدن دشمنان را هدف بگیرند و از انواع آسیب نظیر برش، ضربه مستقیم یا کوبیدن برای شکست آن‌ها استفاده کنند. این بازی شامل بیش از ۵۰ نوع دشمن با زره‌ها و سبک‌های حمله‌ی متفاوت خواهد بود.

داستان و شخصیت‌های اصلی Blades of Fire

بازیکنان در نقش آران د لیرا (Aran de Lira)، نخستین فرزند King’s Ward قرار می‌گیرند. در دنیای بازی، یک ملکه‌ی شرور با اجرای طلسمی، فلزات را به سنگ تبدیل کرده است و مخلوقات او از فلز الهی استفاده می‌کنند که سایر تیغه‌ها را نابود می‌سازد.

آران در این ماجراجویی همراهی به نام ادسو (Adso) دارد که دانشمندی آشنا به زبان آهنگران الهی است.

زمان انتشار Blades of Fire

بازی Blades of Fire در تاریخ ۲۲ می (۱ خرداد ۱۴۰۴) برای PC، PlayStation 5، Xbox Series X و Xbox Series S منتشر خواهد شد.

نیل رالی، رئیس 505 Games، درباره‌ی این همکاری اظهار داشت:

سیستم شخصی‌سازی سلاح و گیم‌پلی مبارزه‌ای Blades of Fire شگفت‌انگیز است و داستانی جذاب ارائه می‌دهد. ما بی‌صبرانه منتظریم تا این بازی را با دنیا به اشتراک بگذاریم.

نظر شما درباره‌ی Blades of Fire چیست؟ آیا این بازی می‌تواند موفقیتی مانند Metroid Dread را تجربه کند؟ دیدگاه‌های خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: eurogamer